Juu eli tänään kun tylsää oli niin menin vuokraamaan tuon little miss sunshinen ja voin kertoa teille siitä leffasta että paskahan se oli.. Siinä ei ollu kaikkia kliseitä minkä takia se on ehkä saanu kriitikoilta hyvät arvostelut mutta mun mielestä se pikku tytskä joka esitti missikisoihin menevää Olivea (näyttelijä Abigail Breslin) oli ihan sairaan ärsyttävä! :DD.. yök.
Oltiin vappuaattona Nosturissa kattomassa PMMP:n keikkaa ja oli kyllä hyvä! Aluks olin eturivissä murskautumassa mutta sitte ku huomasin että mun hiukset lähtee päästä ja lempikorvikset oli irtoomassa ja vyö roikkuki siellä maassa jo toisten jaloissa nini päätin siirtyä takavasemmalle. Oli sielläki ihan hauskaa bilettää siskon ja sen kaverin kanssa!