En keksi ollenkaan millasen tukan kävisin ittelleni leikkauttamassa! Kriisi meneillään. Kattelen tässä just netistä erilaisia hiustyylejä, mutta kaikissa kivoissa tyyleissä on otsatukka jota en halua! Ärsyttävää, koska otsatukat on ihan hienoja, mutta en osaa elää niiden kanssa koska ne on kokoajan tossa otsalla ja se hermostuttaa mua kun tuntuu että se on kokoajan tiellä. Haluisin sellasen pyöreän kampauksen ehkä vähän kun. Ainaki ois kiva saada taas se kastanjanruskean ja punasen sekotus hiuksiin mikä mulla oli syksyllä<3
  Tää hiusasia tuli mulle mieleen samalla kun luin noita Kauppakorkeakoulu pääsykoekirjoja. Siitä ei tullut mitään ku kokoajan piti hiuskuontaloa hiplata, on muuten ärsyttävää, oon tiedostanut itsessäni tällasen hiplaamisen tarpeen. Kokoajan ku luen tai teen jotain niin hiplaan jotain juttua. Pitäs päästä siitä tavasta eroon.
 Ainiin ja mekon hankinnassakaan en oo kauheesti edistynyt, tosin ostin Barcelonasta yhden mustan kivan mekon, mutta en oo nyt niinkään varma haluanko sitä sinne ylioppilas-juhliin pukea. Se ei ole niin hieno kun voisi olla. Enkä pääsis muuten kiertämään koko Helsingin putiikkivalikoimaa läpi, jos mulla nyt jo ois se oikea mekko ostettuna :D. Noista kengistäkään en oo varma (kuva niistä on mun edellisessä kirjotuksessa) nimittäin sisko varoitteli että niillä on vaikea kävellä ja jos vaikka kompastun ku haen sen lakin niin mitäs sitten ! Musta se olis kyl tosi hauska tilanne ja ei mua haittais jos niin kävis sillä lakitustilaisuushan on aina tylsin ikinä :D
  Huomenna taas valmennuskurssille joten voisin vielä hetken noita markkinointikirjoja tässä selailla.