No hei vaan kaikille oon Minguliini ja ajattelin ny vähän kirjottaa blogia. Nyt vähän kerron viime päivien tapahtumista:
 Meillä oli torstaina penkkarit ja sieltä lähettiin suoraan abi-risteilylle, oli muuten aivan mahtava päivä, yks elämäni parhaista! Voin sanoo vaan kaikille amiksille et voi teitä pikkuressukka-miehiä, kun te ette voi kokee sitä rekassa riehumista :D Meijän reitti meni muuten Matinkylän amiksen ohi ja sit me huudettii et "AAMIS, AMIS!! HÄHÄHÄÄ"  nii joku näytti meille sen paljasta äässii :O eikö ollut kauheeta? Musta se oli kivaa! Kaikki vaa vilkutti ja katto meitä ikkunoista ja pikkuerkit oli ihan innoissaa ja juoksi vaa pipojensa ja kassien kanssa meijä perässä ja sit me heitettii niitä karkeilla ja se vast oliki siistii ku siel meni joku kärttysä emäntä pitkin tietä kävellen ja oli sillee et "en kyllä varmasti huomaa noita raggareita" ja kaikki vaa hakkas sitä niil karkeil :D

 No niin sitte me vähän lähdettiinki laivalle, meijän risteily lähti siis samana päivänä ja olin vähä et tööt ku olin jo siinä vaiheessa niin väsyny riehumisesta, mutta edessä oli vielä monta tuntia tehokasta bailausta joten piti selviytyä! Meijän risteilyllä soitti PMMP ja vähä oli siistiä!!!! Tosin meinasin litistyä täysin kun oltiin eturivissä ja huh kaikki vaa työns täysii takaapäin hmmhmm ;D Sen keikan jälkeen olin niin märkä et oisin voinu just olla tullu suihkusta, huh että hiki virtasi kuin niagaranputoukset.
Seuraavana päivänä olin sit niin kuollut mies joka deittailee et me vaan Olli beibigöörlin kaa nukuttii vaik piti kattoo 2 leffaa ja sit mentii palauttaa ne leffat ku äitee haki ja sit ostettii mäkkisapuskaa ja mul oli kassal kauheen kärttysä myyjä taas olin sillee et heei ei oo mun vika et teijän salaatit on loppu. Oon ehkä vielki vähä väsyny tosta risteilystä, koska olin tänään futisharkoissa ja sen jälkeen nukahdin joksku 3 tunniks :/ mitenköhän tänä yönä voin nukkua...?